Sunday 6 March 2016

සුබ ප්රාර්ථනා කියමන්

කපුගේ මහත්මයාගේ මේ ගීතය ඔබ අසා ඇති බවනම් සහතිකයි...... ගුණදාස කපුගේ ගීත ගොන්නෙන් මම
වැඩියෙන්ම අසා මේ ගීතයට කියා කියනවා නොවේ.... එත් මේ ගීතය මටබොහෝ ප්‍රියයි... ලුෂන් බුලත් සිංහලයන් ගැනද නොකියා කොහොමද..... ඔහු මැවූ ගීතයන් අපමණයි.... මේ ඒ අතරින් එකකි....

තමන්ගේ මංගල දිනේදී කාටද සුබ පැතුම් ගලා නොඑන්නේ..... දහසකුත් නැදෑ හිතවතුන්ගේ සුබ පැතුම් .... සිනහවෙන් සතුටින් හිත් පිරිලා.... එත්.... මා දයාබරිය ඔබෙන් නොලද සුබ පැතුම්...එන්න මා ළගට සුබ පතන්න මට.... මට මුවින් නැගෙන ඒ වචන ටිකත් වටිනවා.... ... එත් ඔබ සුබ පැතුවේ නැහැ..... මට අහිමි වූ නුඹ සහ නුඹේ සුබ පැතුමන්....


මගේ දයාබරිය මා ඉදිරියේ නමුත් මා වෙනත් යුවතියක් හා විවාහ වෙනවා...
මා ඇගේ කර මාලය බදිද්දී, මට බැලුනේ ඔබේ දෙස.... මම ආදරය කෙරූ ඔබේ දෙනෙත් දිලිසෙනවා..... කඳුළු කැට වලින්....... ජයමංගල ආසිරි හඩවල් මැද අපේ පෝරුව ද, අපේ විවහයද මේ දෙදරන්නේ..... මට ඔබව අමතක කල හැකිවෙයිද

අපේ හිත තුල ආදරය කියන සුන්දරම හැගීම උපදින්නේ තුන් කල් බලා එහෙම නොවෙයි.... කිසි විටකත් නොසිතු මොහොතක මුණ ගැසුණු කෙනෙකට අපි ජීවිතය පුරාවටම ආදරය කරන්න පුළුවන්....අපි එසේ ආදරය කරන කෙනා පිලිබඳ අපි බොහෝ දේ නොදැන ඉන්නත් පුළුවන්..... අපි එකිනෙක හදුනා ගන්නකොට.... අපේ නොගැලපීම් දකිනවා.... අපි නොගැලපෙන්නේ සමාජ සමතයට ගැලපෙන්න ඕනේ නිසා .... ඒ නිසාම අපි වෙන් වෙනවා.... අපි ආදරය තනි කරනවා... ඔබෙත් මගෙත් ආදරය අසම්මත පෙමක් වුනේ එලෙසයි..... ඔබ විවාහකයි .... මාත් දැන් විවාහකයි.... අපි නැවත කිසි දින මුණ ගැසෙන්නේ නැත..... ඔබ අන්සතු ලදක් කියා මට නොකීවනම්....... මේ කිසිදෙයක් නොවෙන්න තිබුන...... අවසානයේදි මා ඔබට සමු දුන්නා......

සුබ ප්රාර්ථනා කියමන්
සුබ ප්රාර්ථනා කියමන්
මා වටකර සතර දෙසින්
ගිලිහෙන මුත් මුවට මුවින්
ඔබේ මුවින් නැති පැතුමන්
මට නැත අගනේ
සුබ ප්රාර්ථනා කියමන්
සුබ ප්රාර්ථනා කියමන්
සුබ ප්රාර්ථනා

මා ඈ කර මාල බඳින්නේ
ඔබේ නෙත් තරු සැලී දිලින්නේ
මා ඈ ගත සළු පළඳන්නේ
ඔබේ නෙත් අග කඳුළු පිරෙන්නේ
ගිගුම් හඬින් මගුල් සිලෝ
පෝරුව දෙදරයි

සුබ ප්රාර්ථනා කියමන්
සුබ ප්රාර්ථනා කියමන්
සුබ ප්රාර්ථනා

මධුසමයට මගට බහින්නේ
ඔබෙ නෙත් පෙර මග හමුවන්නේ
රහසින් බැඳි පෙම සිහිවන්නේ
අප මින් මතු නැත හමුවන්නේ
ඔබ අන්සතු ළඳක් කියා
ඇයි මට කීවේ

සුබ ප්රාර්ථනා කියමන්
සුබ ප්රාර්ථනා කියමන්
සුබ ප්රාර්ථනා

ගායනය : ගුණදාස කපුගේ
සංගීතය : ගුණදාස කපුගේ
පද රචනය : ලූෂන් බුලත්සිංහල

හිමා


No comments: