Saturday 18 February 2017

මට ආරාධනාවක් කලාදෝ .....

මට ආරාධනාවක් කලාදෝ

ඔය දෑසේ කොනින් කී කතාවෙන්
බිතු සිතුවම් ලෙසින් ජීවිතේහී
ආදරෙයි ..ආදරෙයි ..සැමදා මා..

මල් යාය පීදී මට වාසනාවන්ත
සුවදින් නැවුම් ගී ලියා දී වගේ
පෙර අත් භවේ දී බැදුනා වගේ
ඔබ ආවාද මගේ රැයට අරුණෝද වී

දිවි නිම්නයේ අතරමං වී සිතින් හඩන
මට පාර පෙන් වු තරු නෙත් ඔබේ
රැක ගන්නෙමි ඔබව නිකලැල් මලේ
ඔබ ප්‍රේමාදරේ මියෙන තුරා ස්නෙ‍හයේ

ගායනය : වරදත්ත අරවින්ද
පද රචනය : ප්‍රියානන්ද විජේසුන්දර
සංගීතය : නන්දසේන කටුවාවල



••° ඔබේ ඇස්....කතා කරනා ඔය ලබැදි දෙනුවන්...මගේ සිත ඇතුලාන්තයෙන් කියවූ ඔබේ දයාබර දෙනුවන්..මා සිතට කියවූ ඒ සොදුරු හැගුමන්.....ආරාධනාවක් නොවේද...නුඹ මට කළ..,සොදුරු බැදීමකට කල සොදුරු ඇරයුමක් නොවේද..ඉතින්..ඒ ලෙංගතු ඇරයුම මා පිලිනොගෙන ඉදීවිද.මං ඔබේ ඇරයුම මුලු හිතින්ම පිලිගතිමි....ඔව්..මම ඔබට ආදරෙයි ..මුලු හදවතින්ම..අනන්තයක් තරමටම ආදරෙයි ..හැමදාම. බිතුසිතුවමක් මෙන් එය නොවෙනස්ව රැදේවි අප හදවත් පතුලේම.....

ජීවිත උයන පුරා මල් කැකුළු පීදී මුලු ජීවිතයම සුවදවත් කරන්නේ ඔබේ ආදරයෙනි.මගේ අවාසනාවන්ත දිවිමග එකලු කල දයාබර ඔබේ ආදරය මට සොදුරු ගීයක්මයි.ජීවිත මග, මාවත පෙන්වූ ඔබේ සෙනෙහස සෙත් සදන මිහිරි ගීයක්මයි.හිතන්නේ මේ හමුව අහඹුවක් කියාද...? නෑ කිසිදිනක නෑ...සසර මග තුල අපි අපි වෙනුවෙන්ම මෙලෙස හමුවී ඇති.ඒ හුරුව නිසාම ඔබ මා නැවත මේ ලෙස හමුවූ බව දැනෙනවා නේද ඔබටත් මට වගේම.ජීවිතයේ පැවති අන්ධකාර රාත්‍රිය නිමා කල ඔබයි මගේ සෙනෙහෙවත් අරුණෝදය..ජීවිතයට ජීවයක් එක් කල ඔබයි මගේ අරුණාලෝකය....

දිවිමංතලාවේ අතරමං වූ මගේ සිත යායුතු මග හසර නොදැන උන් කල්හි සිතින් හඩාවැටෙමින් උන් මාහට, යායුතු මග හසර කියාදුන්,යායුතු මං පෙන්වාදුන් ඔබේ දයාබර සෙනෙහස..අදුරින් පිරුණු මග එලිය කර යායුතු මග හෙලිකල ඔබේ තරු නෙත් වලින් මා ලැබූ නව ජීවය...,ඔබ නිසාවෙන්ම පණ ගැහෙන හැටි..ඔබයි මගේ ජීවිතය....ඉතින්...,මා රැකගනිමි ඔබව,මගේ දිවි ඇතිතෙක්ම..ඔබ තරම් නිර්මල ආදරයක් ලොවේ කිසිවෙකුට පුදකල නොහැකි නිසාවෙන්ම..ඔබ මට පුදදෙන සෙනෙහස නොකිලිටි මලක් මෙන් මා රැකගනිමි.ඔබේ ආදරය තිබෙනා තුරුම මා සිත පතුලේම....සදාතනිකව...........


**යස්..**




No comments: