Sunday 19 February 2017

සදරේණූ වෑහෙනා..




සදරේණූ වෑහෙනා මේ සීත රාත්‍රියේ..
ඔබ ඉන්න මාගේ ලගින්
හද පිරුනු වේදනා පිසදා සිනා සලා
මට දෙන්න ආදරේ ඔබගේ හදින්....

පියවී ලොවේ කිසිදා එක්වන්නෙ නෑ
එනමුදු මගේ හදින් වෙන්වන්නෙ නෑ
දෙතැන තනිවී සදා හෙලන සුසුමන් නිව
ඔබ ඉන්න මාගේ ලගින්.....

තිබුනත් හදේ පැතුමන් ඉටුවන්නෙදෝ
ඔබ ගැන පැතු සිතින් වැලපෙන්නදෝ
කදුලු හසරැල් මවා මසිත ලතැවුල් නිවා
ඔබ ඉන්න මාගේ ලගින්.....

සදරේණු වෑහෙනා මේ සීත රාත්‍රියේ.....

ගායනය :- ප්‍රින්ස් උදයප්‍රියන්ත.
පද රචනය:- ලලිත් වසන්ත.
සංගීතය:- ජයන්ත දිසානායක.


දවසක අවසානය.... සොදුරු සීතල රැයෙක නෙතු නින්දකට සැරසෙන්නට පෙරාතුව ඔබේ ඉමිහිරි සෙනෙහස් සුවද විදගන්නට ඇත්නම්...,ආදරේ නාමයෙන් අප හදවත් හැදිනගත්තාවූ ඒ මිහිරි මතකයන් රසවින්දනය කරන්නට මේ සද එලිය පිරි සොදුරු සීතල රැයේ ඔබ සිටින්නටම ඕනේ නේද..මා හද ලතවෙනා වේදනාවන් සියල්ලම ඔබේ සෙනෙහසෙන් සමනය කරන්නට මේ සොදුරුම වෙලාවයි..සිතේ පැවතෙනා සියලු වේදනාවන් ඔබේ එක සිනා රැල්ලකින් ගිලිහී යන අයුරු.......කොයිතරම් පුදුමයක්ද...මේ අපේ සෙනෙහස ......

අපේ සෙනෙහස මේ ලොවට වලංගු නොවන සෙනෙහසක්...ඒ නමුත් අපිට ඒ සීමා මායිම් නැති සොදුරු සෙනෙහසක් තිබෙන්නේ...එවන් ලබැදි සෙනෙහසක් නොහදුනනා ලොවක අපේ එක්වීමක් කිසිදිනක සිදුවන්නේ නෑ..එය මා මෙන්ම ඔබත් දන්නවා ඇති.ඒ නමුත් අප හදවත් බැදි ඒ සොදුරු බැදීමෙන් අප එක මොහොතකවටවත් වෙන් උනේ නෑ නේද...ලොවට වලංගු නොවූ සෙනෙහස අප හදවත් වලටම කා වැදී තිබෙනා අපූරුව.... දෙතැනක සිට මේ විදින ලතැවුල් නිවා දමා ඔබ එන්න මා වෙතට...මා හදේ සුසුමන් නිවාලන්නට හැකි ඔබේ සොදුරු සිනහවෙන්ම පමණයි.ඉතින්......එන්න මගේ හද විමනට..,දෙතැනක සිට හෙලනා සුසුමන් විදිනා ලතැවුල් නිවා දමන්නට.....

පෙම් ලොවදී ඔබත් සමග මැවූ සිහින පැතූ පැතුම් අහසටත් උසයි...හදවත් පුරා පැතිරී ඇති පැතුමන් ඉටු කරගන්න හැකිවේවිද...එය නම් බලාපොරොත්තුවක් පමණක්ම නොවේද .ඔබ ගැන මහමෙරක් තරම් බලාපොරොත්තු තබාගෙන සිටින මට ඔබ නිසාම වැලපෙන්න වේවිද..මේ අදුරු ලොව මගේ එකම සදවත මගෙන් උදුරා ගනීවීද....ආදරේ මහමෙරක් තරම් පුදකල ඔබ ගැන සිතූ සිතින් ඔබ ගැනම සිතමින් වැලපෙන්න වේවිද...එය නම් අවිනිශ්චිතයි....

කදුලක් ජීවිතයකට එක් කරන්නට බොහෝ දෙනාට හැකියි..ඒ නමුත් ජීවිතයකින් කදුලක් ඈත් කරන්නට හැකියාව ඇත්තේ බොහෝම සීමිත පිරිසකට පමණයි.ඉතින්....මගේ කදුල සිනහවකට හරවන්නට හැකි ඔබ.., ආදරණීය ඔබ...,මසිතේ සුසුමන් නිවා දමා පෙම් සිලිලාරකින් මසිත සුවපත් කලා වූ දයාබර ඔබ, ඉන්න මගේ දිවිය ඇති තෙක්ම....වෙන්නක් සිදු උනාවේ....ඔබේ ආදරයෙන් මගේ ලොව දිදුලවන්න...එය කරන්නට හැකි ඔබටමයි..ඔව්...ඔබේ සෙනෙහසටමයි...

**යස්...**

යසසි ගුණරත්න






No comments: