Saturday 27 February 2016

Aankhein khuli ho ya ho band

අපේ හිතවත් අයියා කෙනෙක් ඉන්නවා මේ අයියත් හින්දි චිත්‍රපට බලනවා. එයාට ශාරුක් එක්ක පොඩි
තරහක් තියනවා. ශාරුක් කරන චරිත ගැන හොඳක් කියන්නෙම නෑ. එයා හැම තිස්සෙම උත්සහ කරනවා ශාරුක්ව ටිකක් පහත් කරලා කතා කරන්න. ඉතින් මෙයා එක දවසක් මාවත් ශාරුක්ට ආදරේ කරන තව කිහිප දෙනෙක්වත් ටැග් කරලා FB පෝස්ට් එකක් දානවා. මොකක්ද මේ පෝස්ට් එක. මේ අයියා කියනවා ශාරුක් කරපු චරිත ගෝවින්දට දුන්නානම් එයත් කරනවා හොඳට. ගෝවින්දට අවස්ථාවන් ලැබුනා අඩුයි. එහෙම ලැබුනානම් ගෝවින්දත් හොඳ සාර්ථක නළුවෙක් වෙනවා ශාරුක්ට වැඩිය. ඕකට ඉතින් විරුද්ධ අදහස් එහෙමත් පළ වෙනවා. ඔන්න ටික දවසකට පස්සේ මේ අයියා මා එක්ක චැට් කරනවා. මම ඉතින් චැට් කරන ගමන් අහනවා "අයියේ කැමති හින්දි සින්දුවක් එහෙම තියනවද. එහෙමනම් කියන්න මම තේරුම දාන්නම්" කියලා. ඔයාලට හිතා ගන්න පුළුවන්ද අයියා දෙන උත්තරය. කැමතිම සින්දුව " Humko hameese churalo" ෆිල්ම් එක Mohabbatein. නළුවා ශාරුක්. ඊට පස්සේ මේ අයියා කියනවා ඕකටත් වඩා මම ආස සින්දුවක් තියනවා. ඒකට තමයි මම ආසම කියලා. මොකක්ද මේ දෙවෙනි ගීතය. ඒකත් ශාරුක්ගේ ගීතයක්. ඒක තමයි මම ඔයාලට දැන් මේ ගේන්න යන්නේ. මෙයාගෙන් මම අහනවා ශාරුක්ට බැන්නට එයාගේ සින්දු වලට නේද කැමති කියලා. මේ අයියා හොර පූසෙක් වගේ කියනවා "මම පිළිගන්නවා නංගී" කියලා. ඉතින් මේ අයියා කවුද කියලා දන්නෝ දනිති...

දැන් අපි ගීතය ගැන කතා කරමු. මේ ගීතය Mohabbatein චිත්‍රපටයේ එන ගීතයක්. මේ ගීතය කිහිප දෙනෙක් එකතුවෙලා තමයි ගායනා කරන්නේ.

Ek ladki thi deewani si
Ek ladke pe woh marti thi
Nazrein jhuka ke
Sharma ke galiyon se guzarti thi
Chori chori chupke chuke
Chitthiyan likha karti thi
Kuchh kehna tha shayad usko
Jaane kisse darti thi
Jab bhi milti thi mujhse
Mujhse poochha karti thi
Pyaar kaise hota hai
Yeh pyaar kaise hota hai
Aur main sirf yehi keh paata tha

එක පිස්සු කෙල්ලෙක් හිටියා. මේ කෙල්ල කොල්ලෙක්ට පිස්සුවෙන් වගේ ආදරය කලා. ලැජ්ජාවෙන්, ඇස් බිමට නැඹුරු කරගෙන තමයි ඇය ඔහු අසලින් ගමන් කරන්නෙත්. හොරෙන් හොරෙන් ලියුම් ලියන්නත් පුරුදු වෙලා හිටපු ඇයට කියන්න දෙයක් තිබුන බව හොඳටම දැනුනා. ඒත් මට හිතාගන්න බැහැ ඇය බිය වී සිටියේ කුමකටද කියලා. මා හමු වුන සෑම අවස්ථාවකම ඇය අහන දෙයක් තිබුනා. "ආදරය ඇති වෙන්නේ කොහොමද" ඒත් මට කියාගන්න පුළුවන් වුනේ......

Aankhein khuli ho ya ho band
Deedar unka hota hai
Kaise kahoon main o yaara
Ye pyar kaise hota hai

දෑස් පියවී තිබුනත් විවර වී තිබුනත්, අපේ දෑස් සැමවිටම අප ආදරය කරන කෙනා වෙනුවෙන් වෙන්වී තිබෙනවා. ආදරය ඇතිවෙන්නේ මෙලෙසයි කියලා මා කෙසේ පහදා දෙන්නද මිතුර.

Aaj hi yaaron kisi pe
marke dekhenge hum
Pyar hota hai ye kaise
kar ke dekhenge hum
Kisi ki yaadon mein khoye hue
Khaabon ko hum ne saja liya
Kisi ki baahon mein soye hue
apna usse bana liya

මිතුර, කෙනෙක්ගේ ආදරයෙන් මුසපත් වන්නේ කෙසේද කියා අද ඔබට වැටහේවි.. ආදරය කියන්නේ කුමක්ද කියා අද ඔබට වැටහේවි. කෙනෙක්ගේ ආදරයේ මතකයන්ගෙන් මම මගේ සිහින සැරසුවා.. ඔහුගේ දෑතේ සිරවී ඔහු මා සතු කර ගත්තා.

Aye yaar pyar mein koi
Aye yaar pyar mein koi
Na jaagta na sota hai
Kaise kahoon main o yaara
Ye pyar kaise hota hai

ආදරය ඇති උනාම හරියට නිදාගන්නත් බැහැ. අවදිව ඉන්නත් බැහැ. ඒ විදියට ඇති වන ආදරය ගැන මම කොහොම ඔබට පැහැදිලි කරන්නද මිතුර...

Kya hai jaadu hai koi
bas jo chal jaata ha
Tod ke pehre hazaaron
dil nikal jaata hai
Door kahin aasmanon par
hote hain ye saare faisale
Kaun jaane koi humsafar
kab kaise kahan mile

මැජික් බලයකින් වගේ ඇති වන මේ ආදරය නිසාම හිතකට දහසක් බාධක කඩා බිඳ දමා දිව යන්න පුළුවන්. දුර ඈත අහසේ දිව්‍ය විමානයන්හි සිදු කරන ලද මේ තීරණයන්ට අනුව කෙනෙක්ගේ ජීවන සහකරු කවදා කොහේ හමු වෙයිද කියලා කොහොම කියන්නද..

Jo naam dil pe ho likha
Jo naam dil pe ho likha
ikrar ussi se hota hai
Kaise kahoon main o yaara
Ye pyar kaise hota hai

ඒ විදියට අපේ හදවතේම ලියලා එවන ඒ කෙනා පිළිබඳ අපි ආදරෙන් බැඳෙනවා. මේ ආදරය කොහොම ඇති වෙනවා කියලා මම ඔබට කියන්නේ කොහොමද...

Lyrics: Anand Bakshi
Label: YRF Music
Singers: Lata Mangeshkar, Udit Narayan, Shweta Pandit, Sonali Bhatawdekar,
Pritha Mazumdar, Udhbav, Manohar Shetty, Shahrukh Khan & Ishaan

ආදරයේ ස්වභාවය හරි අපූරුවට නිරූපණය කරන්නාවූ ගීතයක්. මේ ගීතයේ සඳහන් වන සිද්ධීන් එකක් හෝ අපේ ජීවිත වලට සම්බන්ධතා තිබෙන බවනම් සහතිකයි.

ඉතින් මම අර මුලින් කියපු අයියට මම කියන්නේ මෙච්චරයි. ..... සහෝ ශාරුක් නිසා ඔයා හිත බිඳ ගන්න එපා. ඔන්න මම ඔයාගේ ඉල්ලීම ඉෂ්ට කලා.

~ අකූ ~


No comments: