Friday 18 December 2015

සොදුරිය කාලය කොතරම් නපුරුද?

සොදුරිය.. කාලය කොතරම් නපුරුද.. කාලය අපිට කොච්චර වෙනස්කම් කරනවද.
අපේ බැදීමට.. ඔයාට මං ජීවිතයටත් වඩා ආදරය කලා.. කදුල සුසුම මැද මං ඒ ආදරය පරිස්සම කරා. ඒත් කාලය මේ හැමදේම උදුරගෙන ගියා නේද.. මගේ ආදරය. මගෙ සෙනෙහස .. හැම දේම මට නැති කරා.. කාලය මට නම් ගොඩක් නපුරුකම් කරනව වගේ....

සොදුරිය කාලය කොතරම් නපුරුද?
දිවි හිමියෙන් කදුළැළි පුරවා ගෙන
රැකගත් ආලය උදුරා ගෙන ගිය
කාලය කොතරම් නපුරුද සොදුරිය


ගොඩක් මහන්සිවෙලා.. ගොඩක් දුක් විදල දිනාගත්ත මගෙ ආදරය. ඒ ආදරයට ඔයා හරියට කවියක් උනා. ඔයා මගෙ ජිවිතය උනා.. මතකද ඔයාට... එදා ඔයාගෙ තිබුන ඒ ආදරය. ඒ සෙනෙහස අද නම් සිහිනෙකින්වත් එන්නෙ නෑ වගෙයි.. ඒ ආදරය කොච්චර නම් මිහිරිද.. අතිතයට මං කොච්චර නම් ආදරය කලාද..

පෙරුම් පුරා දුක සේ ගලපා ගත්
කවිය ඔබම වී නැළවුන යුගයක
හද රැදි ඔබ රුව සිහිනෙක වත් නැත
ඒ රුව කොතරම් මිහිරි ද සොදුරිය

ලෝකෙටම හොරෙන් අපි කොයි තරම්නම් අපේ උනාද. අපි ගොඩක් බලාපොරොත්තුවෙන් හිටිය අපේ ලෝකෙට පුංචි පැටියෙක්.. එත් අපිට පැටියෙක් නම් ලැබුනෙ නෑ තමයි.. ඒ දුක අපි දෙන්න එකට විද ගත්ත මතකද.. අපේ ලොකුම හිනෙ සැබෑ නොවනකොට.. අපි දුක බෙදාගෙන තුරුල් වෙලා අඩපු ඒ කාලය අදට වඩා කොච්චර නම් හොදයිද.. කොච්චර නම් මිහිරිද... මොන දේ නැති උනත් එදා මට ඔයාගෙ ආදරය තිබුන..

ලොවට හොරා විළි ලා බිහි කරගත්
වසන්තයේ සද මියැදුන දවසක
බෙදා හදා ගත් දුක වත් අද නැත
ඒ දුක කොතරම් මිහිරි ද සොදුරිය

ගායනය - අමරසිරි පීරිස්

~~රසික ඉඳුනිල්~~


No comments: