Monday 7 December 2015

මං නැතිදා හිතට දුකක් නුඹට නම් නැති...


මං නැතිදා.......

මං නැතිදා හිතට දුකක් නුඹට නම් නැති
පුදුමයි නුඹ වාගේ මට ඉන්න බැරි හැටි

සංසාරේ.......
සංසාරේ මගෙන් තැවුල් නුඹට වෙන්නැති
ඒ හින්දා නුඹෙ හිත රළු පරළු වෙන්නැති
හිත රළු පරළු වෙන්නැති

මං නැතිදා........

මං හින්දා......
මං හින්දා ඔය දෑසට කදුළු එන්නැති
හෙලු කදුළු නුඹ අද මට දෙනව වෙන්නැති
කදුලැලි දෙනව වෙන්නැති

ගායනය: නෙලූ අදිකාරි


මට ඔබ අහිමිවී ගිහින්. කොහොමද කියා මා දන්නේ නෑ. ඔබ නැති ලොවක් ගැන සිතන්නත් බෑ යයි කියූ ඔබ අද කොතැනද? මගේ හිතේ තියන දුක නම් කාටවත් කියල වැඩක් වෙන එකක් නෑ. එතකොට ඒ අය කියන්නෙ 'උඹ මොකටද දුක් වෙන්නෙ. අරූ ඔය යස අගේට ඉන්නෙ. ඌ වගේම හිටපන්. උඹ නිකන් කඳුලු බොනවා. ඌට ගානක්වත්නෑ'

නෑ ඒ අය එහෙම කිව්වට මගේ අතින් මොකක් හරි වැරැද්දක් වෙන්න ඇති. නැත්නම් ඔයා ඔය තරම් වෙනස් වෙන්න විදියක් නෑ. මම වගේ පොඩි දෙයකටත් රණ්ඩු කරන කෙනෙක් නෙමෙයිනෙ ඔයා. ඒ වුනත් මට තේරෙන්නේ නෑ ඔයා කොහොමද දුකක් නැතිව ඉන්නෙ කියලා. මගේ තියන නපුරු කමට මමත් එහෙම ඉන්න හැදුවා. අනේ බෑ මට එහෙම ඉන්න බෑ. ඇයි මට එහෙම ඉන්න බැරි?

මටම පුදුමයි මොකද මමනෙ නපුරි. අනේ ඒත් ඔයාට නපුරුකම් කලේ ඔයාව නැතිකරගන්න නෙමේ. ඔයා හැමදාටම මගේම කර ගන්න. මම පස්සෙ ඒවා නපුරුකම් කියලා හිතුවට මගේ යාළුවොනම් කිව්වෙ 'ඕව නපුරුකම් නෙවේ මෝඩියේ උඹේ තියන මායම්. උඹ ඌට දාන මායම් උඹටම තෙරුම් ගන්න බෑ' කියලා. ඇත්තටම මම මෝඩියෙක් තමයි. මම ඔයාට දුකක් දුන්නා නෙමේ. මම හිතුවේ ඔයා මම කරන දේවල් නිසා තවත් මට ලන්වෙලා මගෙන් මිදිලා නොයාවි කියලා.

මම කරපු වැඩ නිසා ඔයාගේ නෙත් කඳුලින් තෙත් වුන බවක් මට තේරුම් ගියේ නැති හැටි. ඔයා මට මේ දෙන්නේ ඒ කඳුලුද? අනේ මේ මෝඩිට අනුකම්පා කරන්න. ආයෙත් මා ලඟට එන්න. ආයෙ කවමදාවත් මම ඔයාව නැති කරගන්නේ නෑ. සත්තමයි....

~~තේජන අබේදීර~~

No comments: