Wednesday 30 December 2015

ප්‍රථම ප්‍රේමය නපුරුයි ....

ප්‍රථම ප්‍රේමය නපුරුයි

එත් මතකය සොඳුරුයි
ඔබේ සුවද මා ළඟ දැවටෙයි
නමුදු ඔබ මට අහිමි


සිතින් ඔබ ළඟ රැදී නිබදව
සුසුම් හෙලුමට පුරුදුයි
සොරා ගෙන ඔබ මගේ හදවත
මා ඉවතලූ ඔබ නපුරුයි
ඈත ඉඳ ඔබ මා හඬවයි

සිතින් ඔබ ළඟ ගතින් ඈ ලග
කඳුල මට හුරුපුරුදුයි
ඔබට පෙම් කල එකය මා කල
වරද දඩුවම හරි නපුරුයි
විදිමි මම එය ඔබ හිනැහෙයි

ප්‍රථම ප්‍රේමය නපුරුයි
එත් මතකය සොඳුරුයි
ඔබේ සුවද මා ළඟ දැවටෙයි
නමුදු ඔබ මට අහිමි

ප්‍රථම ප්‍රේමය නපුරුද?? සොඳුරු ද?? මෙම ගීතය වැඩි දෙනෙක් අසා නැතුව ඇති බොහෝ දුරට.මෙම ගීතය කියන්නේ මොරිස් විජේසිංහ මහතා.ඔබ එන්න ඔබ ඇවිත් යන්න එන්න ,දූ විල්ලෙන් වත්සුණු තවරා,සන්දේ තනියට ලඟින් හිටි තරුවේ වැනි ගීත ගයනා කර ඇත්තේ මෙතුමා.සප්ත කන්‍යා චිත්‍රපටයේ ද ගායනයෙන් දායක උනා.ගීතය ගැන ගත්තොත් විවාහයක් එහෙම කර ගත් තරුණයෙක් තමන්ගේ කුලුදුල් ප්‍රේමය ගැන විවාහක යුවතිය සමග සිටින විටදී මතක් වීම හා එය හිතට වඩ දීම කියන්නාවූ මුලික කාරනවා මත දිවයනවා.ඇත්තටම මෙම තරුණයා අවංකව තම ප්රෙමවන්තියට ආදරේ කලත් ඇය ඔහුගේ හිත රිදවා යනවා.
සිතින් ඔබ ළඟ ගතින් ඈ ලග
කඳුල මට හුරුපුරුදුයි
ඔබට පෙම් කල එකය මා කල
වරද දඩුවම හරි නපුරුයි
විදිමි මම එය ඔබ හිනැහෙයි

මෙම පද කිහිපය ගැන විමසීමක් කලොත් හුඟක් වෙලාවට බහුතරයක් පිරිමි ගැහැණු දෙපාර්ශ්වයටම විවාහය හෝ ආදරය විදින අතර වාරයේදී තම නොස්තැල්ජියානු මතකයන් සිහියට නැගෙනවා.හුඟාක් දුරට එම මතකයන් සම්බන්දතාවයන් දෙදරා යාමටද හේතු වෙනවා. කෙනෙක් ගැන සිතමින් තවත් කෙනෙක්ගේ උනුහුමේ ඉන්නා එක එක්ත්රාකරයකට ලෝකේ ආදරය කරන්න වූ මිනිසුන්ට ලැබෙන්න උ දඩුවමක්.හැබැයි අන්තිමේදී මෙම ප්‍රේමවන්තය ඒ දඩුවම විදීමට හේතු වූ කරනය සොයා ගන්නවා. “ඔබට පෙම් කල එකය මා කල -වරද දඩුවම හරි නපුරුයි”.හැමෝගෙම ප්‍රථම ප්‍රේම ය නපුරු වෙන්නේ නේ.හැබැයි මතකය නම් සොඳුරු වෙයි.එය ජීවිතයේ දීර්ග ගමනකට පය තැබූ එක් පුංචි පියවරක්.

~~කූජන අවිශ්ක~~


No comments: