Monday 21 December 2015

මේ අහස මේ වගේ....

එදත් මේ අහස මේ වගේමයි. නිල්ම නිල් පාටයි.. ඔයාව මට හමුවෙලා ආදරෙයි කිවුවෙත් මේ වගේම දවසක..
එදා හරිප ලස්සනයි.. මගේ ජීවිතේ එලිය වුනෙ එදයි.. ඒ තමයි මගේ වසන්ත කාලය.. එදා මං මේ ලෝකෙම දැක්කෙ ගොඩක් ලස්සනට. . ඇත්තටම ඔයයි මමයි ලං වුන හැටි.. අපේ ආදරය... මට හීනයක් වගේ..

මේ අහස මේ වගේ
ගන නිල් සළුවකින් එතී
සැරසුණ එක් වසන්තයක
හමු වුණා අපී
හමු වුණා අපී............
ගහකොළද මල් පිපී
සැරසී සුළඟෙ දඟ වෙවී...
ඔබයි මමයි ලං කළ හැටි
සිහිනයක් වැනී
සිහිනයක් වැනී..........


ඔයයි මමයි එකතුවෙලා ගොඩනගපු අපේ ලෝකය.. අපේ අනාගතය අද මට මතක්වෙද්දි මං දන්නෙත් නැතුව මගෙ ඇස් වලට කදුලු පිරෙනව.. ඒ හැම හැම සිතුවිල්ක්ම දිගම දිග සුසුමකින් අතීතයට යවල මං ආයෙත් පියවි ලෝකෙට එනව.. ආදරය හිමි නැති මගේ ලෝකෙට...

ඒ අතීතයේ ඔබ මිමිනූ
වදන් යළි යළී
රාව නඟන විට දෙනුවන්
බොඳව යයි සැලී.......
අතීතයේ මතක සුවඳ
සුසුම් හා වෙලී
නටඹුන් සෙනෙහසේ නුවර
ගොස් ලැගුම් ගනී...........

අහස නම් එදා වගේමයි.. නිල්ම නිල් පාටයි.. එදා වගේම එලියයි. . වසන්තයේ මල් පිපෙනව. . මොකද කියල නම් දන්නෙ නෑ.. ඔයාගෙ හිතට කෙනෙක් ආවද.. ඔයාට ආදරයක් ලැබුනද..මේ ඔයාගෙ වසන්ත කාලයද.. එත් අපි දෙන්නගේ ආදරයටනම් තාමත් අකුණු ගගහ වහිනව....

ඒ අහසමයි යළිත් අද නිල්
සළුවකින් එතී
වසන්තයට මල් පිපෙනව
සුළඟෙ දඟ වෙවී ........
වසත් සියොත් කැල ගැයුවද
ප්‍රේමයේ කවී
අපේ හදේ වස්සානය
තවම නිම නැතී......

පද - සුනේත්‍රා අලුත්දුන්න
සංගීතය -නාලක සම්පත් වීරසිංහ/කරුණාරත්න දිවුල්ගනේ
ගායනය - කරුණාරත්න දිවුල්ගනේ

~~රසික ඉඳුනිල්~~


No comments: